


Gästbok
Efter att ha varit tveksam till just djurkommunikation fick jag en helt annan inställning efter ett mycket trevligt och givande möte mellan Carolina och min hund Allan.
Tusen tack för dom svar/funderingar jag fick angående Allan. Något vi båda uppskattade enormt.
Kan varmt rekommendera Carolina för ett möte, detta va vår första gång och absolut inte sista. Stort tack 🤍