


Gästbok
Jag har gått en termin i Carolinas måndagsgrupp - meditation och andlig utveckling. Kan varmt rekommenderas!! Vart ska jag börja? Det bästa jag gett till mig själv. Jag har öppnat upp, fått rutin på att meditera, starka upplevelser på ett djupare plan, fått mer förståelse i varför, många nya redskap & framför allt mer kunskap - allt detta trodde jag inte att jag som nybörjare kunde få på så kort tid. Wow! Jag har utvecklats, växt och jag upplever att jag är i en balans idag som jag aldrig tidigare varit. Känner mer tro & tillit. Måndagarna är något jag längtat efter och jag ser så mycket framemot att fortsätta nu till våren.
Vi var också en lagom stor grupp på ca 10 personer och Carolina som mentor - oslagbart! ❤️