


Gästbok
Har varit hos Carolina 3 gånger. Alltså, man blir helt tagen av att allt hon säger stämmer.
En gång var hon hem till mig och ” pratade” med min hund… Fattar inte hur det går till. Carolina berättade vad hunden sa och ALLT stämde..
Kan varmt rekommendera ett besök eller ”snack” med Carolina., Ni kommer INTE att bli besvikna!