


Gästbok
Jag har nu haft förmånen att både få en sittning med Carolina, för min egen del, och en djurkommunikation med min dotters häst. Båda träffarna var SÅ bra! Jag fick svar på mycket jag undrat över och allt var solklart.
Vi fick också en helt underbar stund i hagen med hästen som fick berätta allt hon behövde förmedla. Även här var det tydligt att Carolina förmedlade hästens ord. Väldigt mycket stämde och efteråt var det som att hästen kom mer tillrätta i sin nya hage och blev mer harmonisk. Jag när denna upplevelse med mig som en liten skatt djupt inne i mitt hjärta - Tack Carolina!!